אנחנו בבל בוטיק
.מקפידים להעניק חוויית קנייה נעימה, בטוחה ושקופה
במקרה שברצונך לבטל עסקה, נשמח לעמוד לרשותך בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א–1981, ובהתאם למדיניות החנות המפורטת להלן
📦 ביטול עסקה לפני שליחת ההזמנה
אם ההזמנה טרם נשלחה – ניתן לבטל את העסקה ללא חיוב נוסף.
יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי באמצעות
וואסטאפ שירות לקוחות
🚚 ביטול עסקה לאחר שליחת ההזמנה
אם ההזמנה כבר נשלחה, ניתן לבטל את העסקה תוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר, בתנאי שהמוצר לא נעשה בו שימוש, הוא באריזתו המקורית, ולא נגרם לו כל נזק.
בעת ביטול עסקה מסוג זה, יינתן זיכוי כספי בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ – הנמוך מביניהם, בהתאם לחוק - במידה וחויב עלות המשלוח אינה ניתנת להחזר
💳 החזר כספי
הזיכוי יבוצע לאמצעי התשלום שבו בוצעה ההזמנה, תוך עד 7 ימי עסקים ממועד קבלת המוצר בחזרה ובדיקתו.
במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או טעות מצד החנות – יינתן החזר מלא כולל דמי משלוח.
👗 מוצרים שלא ניתן לבטל עבורם עסקה
לא ניתן לבטל עסקה על מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוחה (בהזמנה אישית)
וכן על פריטים תחת קטגוריית SALE או מבצעי סוף עונה.
בנוסף, לא ניתן להחזיר הלבשה תחתונה, בגדי ים, או אקססוריז – בהתאם לחוק
💌 כיצד מבצעים ביטול עסקה
יש לשלוח לנו הודעה בוואטסאפ
לצרף לפנייה תמונה של הבגד שרוצים לבטל
שם מלא ומספר טלפון שאיתו בוצעה ולרשום ההזמנה